Říjen 18, 2016

Marcela Holečková

Jsem absolventkou oboru propagační výtvarnictví na Střední uměleckoprůmyslové škole v Praze na Žižkově a Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně – obor marketingové komunikace. Baví mě vnášet kreativitu do marketingu a do kreativity naopak funkční prvky marketingu. Poslední 3 roky se na rodičovské dovolené intenzivně věnuji visual merchandisingu, což je obor, ve kterém vidím obrovský potenciál. A hlavně příležitost jak z pouhého vystavení zboží udělat jeden z nejefektivnějších prodejních kanálů. Mám za sebou 10 let praxe v retailovém řetězci. S plánováním a implementací reklamních kampaní, corporate designem, in store marketingem, zákaznickým chováním, ale i přípravou grafických vizuálů a log. Obchod, marketing, aranžování a merchandising mě baví a ráda vám dokážu, že ve vašem obchodě společně dokážeme změnit k lepšímu vše od výlohy až po poslední cenovou etiketu.

V oboru visual merchandising jsem mimo jiné pracovala pro klienty jako je Datart, Benu lékárny, Dům Módy na Václavském náměstí v Praze, Papír Plojhar, elektroprodejny Tipa, K-Optik, Triexpert, OD Prior, Společenstvo českých optiků a optometristů, Hoya Visions, Skrz.cz, Marionnaud, Triola, Korálky cz. nebo Granát Turnov.

Další reference najdete v jednotlivých článcích na mém blogu.

 

benu_lekova_karta

tipa_zarovky tipa_vanoce prior_vizualizace_vyprodej_bubliny prior_vizualizace_vyprodej

k_optik_ii k_optik dum_mody_zima_detail dum_mody_zima dum_mody_snehove_koule

datart_vanoce_detaildatart_vanocedatart_leto_iidatart_letobenu_privatni_znackabenu_korporattrenyrkarna_vizualizace_iitrenyrkarna_vizualizaceWP_20161213_20_37_23_ProWP_20161213_20_38_43_ProWP_20161213_20_27_58_Pro